Google – alfa in omega spletnega posla

Vsak, ki posluje preko spleta, mora za uspeh svojega početja bržkone vsaj v neki meri izkoristiti potencial, ki ga ponuja daleč najbolj priljubljeni spletni iskalnik na svetu. Glede na to, da ta iskalnik gotovo uporablja preko 80% potencialnih strank v praktično vsaki panogi, ni čudno, da se Googlu namenja izključna pozornost pri spletnem poslu.

Med prvimi ukrepi za pridobitev novih obiskovalcev preko tega iskalnika je optimizacija spletnih strani. Google omogoča, da spletno stran na nekatere načine prilagodimo, da se uvršča višje med seznami rezultatov, tako pa pritegne pozornost večjega dela iskalcev. Prav optimizacija spletnih strani Google naredi za tako veliko priložnost – tisti, ki uspejo svojo stran uvrstiti na prvo mesto med rezultati za iskanje po glavnih ključnih besedah, bodo želi osupljive dolgoročne rezultate.

Seveda za optimizacijo spletnih strani Google ni edini iskalnik, na podoben način je možno zagotoviti višje uvrstitve tudi v drugih iskalnikih. Vprašanje pa je, če se to splača. Za večino se verjetno ne, saj je potencialni promet iz drugih iskalnikov zanemarljiv.

Podobno velja za oglaševanje. Google omogoča oglaševanje na klik, ki prikazuje oglase kar ob rezultatih spletnih iskanj, pa tudi v drugih priljubljenih storitvah podjetja, med katerimi izstopa še Gmail. Oglaševanje na klik je prav tako opcija, ki izkorišča neomejen potencial množice ljudi, ki uporablja Googlove storitve. Že s preprostim in ugodnim oglasom lahko pritegnemo pozornost milijonov, ki z iskalnikom iščejo po prav tistih izdelkih in storitvah, ki jih nudimo sami. Poleg tega omogoča oglaševanje na klik tudi zelo uspešno dolgoročno metodo za redno pridobivanje novih strank.