Pasti spletnega oglaševanja

Spletno oglaševanje lahko v trenutku na spletno stran pripelje celo hordo novih obiskovalcev, med katerimi je gotovo tudi kar nekaj potencialnih strank. Prav tako možno pa je, da v oglaševanje vložimo tisoč evrov, a učinka sploh ne opazimo. Medtem ko spletna optimizacija poskrbi vsaj za to, da je spletna stran urejena in pregledna, se učinek oglaševanja meri le v porabljenem denarju in pridobljenih obiskovalcih.

Cena na klik

V osnovi je zadeva zelo preprosta – vsak klik na oglas moramo plačati, za to ceno pa na spletno stran dobimo enega obiskovalca. Spletna optimizacija tako enostavne formule nima. CPC oglaševanje na ta način omogoča natančen izračun stroškov in učinka oglasne kampanje. A že tu se izkaže morebitna past – pri CPC sistemu moramo plačati vsak klik na oglas, ne glede na to, ali smo od tega deležni kakšnega učinka ali ne. Čisto možno je, da zabeležimo tisoč klikov na oglas in posledično v oglasni kampanji porabimo več sto evrov, a prodajni rezultati ostanejo nespremenjeni. Tako lahko CPC oglaševanje pravzaprav prinese visoke stroške.

Rešitev je seveda v tem, da optimiziramo nakupni proces. Za to je do neke mere odgovorna že on-site spletna optimizacija, a je treba proces prilagoditi vsaki oglasni kampanji posebej. Z oglasi ciljamo le na tiste, ki bodo dejansko kupili izdelke ali naročili storitve.

Spletno oglaševanje ima seveda še mnoge druge pasti, ki pa jih je možno skoraj brez izjeme reducirati na razmerje med ceno in učinkom. Včasih je težko ugotoviti, kje je vzrok za težave, lahko pa rešimo vsaj simptome – v končni fazi pa je najbolje, da oglaševanje prepustimo profesionalcem.

Dodaj odgovor