Izkoristite pomoč spletnih velikanov

Vsi poznamo spletni iskalnik Google in družbeno omrežje Facebook. Oboje verjetno redno uporabljamo, pri tem pa najbrž ne koristimo vseh funkcij, ki jih ti spletni servisi ponujajo. Spletni velikani ne služijo od svojih osnovnih storitev in to tudi ni njihov namen, temveč se brez izjeme močno posvečajo obračanju denarja s pomočjo oglasov. Tako Facebook kot Google ponujata uporaben oglaševalski sistem za podjetnike, ki želijo doseči širno publiko, ki se zbira na največjem družbenem omrežju in najbolj priljubljenem iskalniku ter drugih Googlovih storitvah.

Oglaševanje na Googlu

Google AdWords je dolgo veljal za edini oglaševalski sistem, v katerega se splača vložiti čas, trud in denar. Gre za sistem, ki oglaševalcem omogoča prikazovanje oglasov v široki mreži Googlovih storitev in neštetih partnerskih spletnih strani. Glavni adut te opcije je prav širok doseg – oglase Google AdWords prikazuje ob zadetkih iskanj v Googlovem iskalniku, ob pregledu e-pošte v storitvi Gmail, pa tudi na izjemno raznolikih spletnih straneh, ki so povezane v sistem AdSense za prikazovanje oglasov. Možno je torej doseči širno spletno publiko kar preko enega enostavnega sistema. Google AdWords za nameček omogoča enostavno upravljanje oglasnih kampanj in je uporaben celo za začetnike.

Oglaševanje na Facebooku

Facebook oglasi predstavljajo vse večjo konkurenco sistemu Google AdWords, čeprav deljujejo nekoliko drugače. Gre za oglase, ki se prikazujejo vsepovsod po straneh družbenega omrežja Facebook. To spet pomeni, da je možno enostavno doseči široko publiko – Facebook oglasi se prikazujejo milijonom uporabnikov, ki jih za nameček lahko tudi zelo natančno targetiramo. Uporabniki kar sami podajajo uporabne informacije, po katerih jih lahko segmentiramo in jim prikazujemo prilagojene oglase za najboljšo možno učinkovitost. S tega vidika so Facebook oglasi bolj prepričljivi od Googlovih, v rokah spretnega upravljalca pa je lahko oglasna kampanja na tem družbenem omrežju pravi blagoslov za prodajne rezultate oziroma druge cilje, ki jih želimo z oglasi doseči.