Kje iskati spletno občinstvo?

Velika večina populacije razvitega sveta se vsakodnevno srečuje z internetom, verjetno pa v digitalnem svetu medmrežja preživi kar znatno količino časa. To je izvrstna priložnost za tiste, ki poslujejo preko spleta, saj so neposredno povezani s svojo ciljno publiko. Seveda pa je ta razpršena po spletu, ne moremo pričakovati, da bodo brez razloga potencialni kupci brskali ravno po naši spletni strani. Občinstvo bo treba najti in jim ponudbo predstaviti, kar nam na srečo olajšajo nekatera spletna mesta, kjer se zbira veliko število ljudi.

Google

Najbolj priljubljen spletni iskalnik zgolj dopolnjuje široko ponudbo Googla, ki je danes vseprisoten v digitalnem svetu. Spletnim trgovcem pomaga predvsem sistem Google AdWords, ki omogoča oglaševanje na spletu. Gre za izjemno učinkovito oglaševanje, ki ima glavno prednost prav v tem, da dosega široke množice ciljne publike. Google AdWords servira oglase v mreži Googlovih izdelkov, torej ob iskalniku, Gmail pošti, tudi na videoservisu YouTube in drugod. Posebej privlačen je ta sistem zato, ker ni omejen le na Googlove izdelke – Google AdWords omogoča prikazovanje oglasov še na neštetih spletiščih, ki so vključena v ta sistem, tako da je možno res doseči zelo široko ciljno publiko.

Facebook

Tudi Facebook oglasi so lahko izjemno močno tržno sredstvo. Spet gre za spletišče, ki uživa veliko priljubljenost pri uporabnikih spleta, ima pa še nekatere prednosti v primerjavi z Googlom – Facebook oglasi omogočajo izjemno natančno targetiranje ciljne publike, saj družbeno omrežje zbira podatke o uporabnikih in jih lahko filtrira po raznih parametrih. To je tako za oglaševalce kot za uporabnike dobrodošla funkcionalnost, saj z oglasi oglaševalci dosežejo zainteresirano javnost, uporabniki pa vidijo le oglase, ki so jim zanimivi. Seveda pa imajo tudi Facebook oglasi veliko prednost že s tega vidika, da je možno z njimi doseči izjemno široko publiko, nenazadnje to omrežje uporablja več kot dve milijardi uporabnikov!