Vsak lastnik spletne strani bi seveda rad videl veliko obiska in posledično uspeh pri prodaji oziroma drugih ciljih spletne strani. Do pridobivanja obiskovalcev pa vodijo različne poti. Nekatere delujejo odlično že takoj, druge svoje prednosti pokažejo šele na dolgi rok. Predvsem se v tem oziru omenjata dve opciji – SEO optimizacija in Google AdWords oglaševanje.
SEO optimizacija je na dolgi rok prava izbira
Optimizacija spletne strani za iskalnike je opravilo, ki ga ne sme zanemariti noben spletni mojster. Tudi, če pridobivanje množice spletnih obiskovalcev (še) ni v prvem planu, je pametno poskrbeti vsaj za osnovno optimizacijo. Tako bo spletna stran pripravljena na delovanje, poleg tega pa bo tudi obiskovalcem ponudila tisto, kar iščejo. Posebej pa je SEO optimizacija ključnega pomena v konkurenčnih panogah, kjer odločilno prednost predstavljajo malenkosti.
Google AdWords oglaševanje zagotavlja rezultate
Optimizacija je zamuden in negotov proces, ki terja veliko znanja in predanosti. Oglaševanje zagotavlja takojšnje rezultate in je mnogim spletnim mojstrom veliko ljubše. Googlova oglaševalska mreža pa je seveda pravi naslov za tiste, ki želijo z oglasi doseči svojo ciljno publiko. Ni pa odveč poudariti, da tudi oglaševanje na sistemu AdWords ni mačji kašelj!
Oboje naj bo izvedeno korektno
Pri spletnem poslu prinaša rezultate le predano delo, podkrepljeno s primernim znanjem. Tudi tisočaki, vloženi v Google AdWords oglaševanje, ne bodo obrodili sadov, če ne znate oglaševati. Po drugi strani pa optimizacija ne bo zagotovila visokih uvrstitev med rezultati iskalnikov, če se je ne lotite tako, kot je treba. Še bolje – za obe dejavnosti je pametno najeti strokovnjaka, ki bo brez težav upravičil vsako investicijo!