Za uspešne prodajne rezultate na spletu je treba vložiti veliko truda in tudi denarja. Nekaj je takšnih ukrepov, ki so čisto osnovni, drugi so dobro poznani, tretji pa so tisti, ki dodajo piko na i in lahko pomenijo odločilno prednost pred konkurenco in odprto pot do uspeha. Seveda ti ukrepi niso jasno ločeni, temveč gre za celovit pristop k spletni strategiji. Bržkone je najbolj zanesljiva rešitev najem strokovnjaka, ki bo spletno stran optimiziral za prodajo.
Spletna optimizacija
Pomoč spletnih mojstrov je vsekakor dobrodošla pri optimizaciji spletne strani za iskalnike. To je dolgotrajno in delikatno opravilo, ki mora biti opravljeno tako, kot je treba. Ponudnikov je ogromno in verjetno ni treba posebej izpostavljati, da bodo najcenejši zgolj pobrali denar, rezultatov pa ne bo. Spletna optimizacija se izplača le, če je opravljena strokovno. Tako se povrne tudi nekoliko višja investicija, ki jo zahtevajo pravi strokovnjaki. Ne gre za vloženi denar, temveč za nove stranke in prodajne uspehe, ki investicijo takoj povrnejo.
Spletno oglaševanje
Spletna optimizacija ni edina pot, ki vodi do novih strank. Del strategije je lahko tudi oglaševanje, običajno preko platforme AdWords Google. Sistem AdWords Google omogoča vsakomur, da oglašuje na Googlovih omrežjih, ki imajo seveda neverjeten domet. S premišljeno kombinacijo strategij in z dobro načrtovano oglasno kampanjo bo spletni nastop popoln uspeh. Strokovnjaku AdWords Google oglaševanje omogoča lep doseg in pridobitev novih strank za razmeroma malo denarja, predvsem pa bo mojster znal pridobljene obiskovalce spremeniti v stranke, tako da se bo oglaševanje poplačalo kar samo.