Spletno stran je treba redno vzdrževati in posodabljati, vsake toliko časa pa jo je smiselno tudi v celoti prenoviti. Trendi se na spletu izjemno hitro spreminjajo, prav tako se redno posodabljajo tehnologije, ki v ozadju poganjajo spletne strani. Tem in drugim spremembam je treba spletno stran prilagoditi, če želimo pričakovati od nje dober učinek tudi na dolgi rok. Za nameček pa tudi obiskovalci in stranke cenijo novosti in je prenova smiselna tudi s prodajnega oziroma promocijskega vidika.
Včasih služi prenova spletne strani prav promociji, saj je to dober ukrep, če učinek strani ni tak, kot bi ga pričakovali. Lahko na primer spremenimo kaj, kar bo pomagalo pri pridobivanju novih strank. Enostavno in brez večjih posegov lahko na primer vzpostavimo spletno oglaševanje, recimo Google AdWords oglaševanje, ki lahko prinese odličen učinek brez posebnega truda. Ne gre za dejansko prenovo, gotovo pa gre za prilagoditev spletnega poslovanja trenutnemu stanju. Google AdWords oglaševanje je učinkovito pri pridobivanju obiskovalcev na spletno stran in se zelo dobro obnese v kombinaciji z vsemi novostmi na spletni strani, tudi v primeru kompletne prenove.
Celovita prenova spletne strani bo prinesla nekatere novosti, o katerih je smiselno obvestiti svoje obstoječe in potencialne stranke. Določen doseg ponuja e-poštno obveščanje in objavljanje na družbenih omrežjih, za piko na i pa poskrbi prav Google AdWords oglaševanje, s katerim lahko dosežemo bistveno širši obseg ciljne publike, tudi tiste, o katerih nimamo kontaktnih podatkov. Tako bo prenova najbolj učinkovita, saj ne bo šlo le za prilagoditev spletne strani, temveč tudi za nov val obiskovalcev, ki bodo cenili novost in opravili nakup oziroma naročilo.
Za večje prenove je vsekakor pametno najeti strokovnjake, običajno kar isto agencijo, ki je stran izdelala. Morda so takšni posegi v neki meri vključeni celo v vzdrževalno pogodbo, ali pa je možno najti kakšno drugo posebej ugodno ponudbo za prenovo.