Med raznimi ponudniki storitev na spletu se je včasih kar težko navigirati. Po eni strani je ponudbe preprosto preveč, saj vsak pač ne potrebuje naprednih spletnih strani, zahtevnih rešitev, dolgoročne optimizacije in podobnih zadev. Po drugi strani se pogosto zgodi, da agencija v svoji ponudbi nima prav vseh storitev, ki bi jih potrebovali. Ker je izbira tako izvajalcev kot storitev izredno široka, se lahko v tem koraku močno zaplete – koga in kaj izbrati? Odločitev si olajšamo tako, da ugotovimo, katere spletne storitve sploh potrebujemo in katera oglaševalska agencija jih nudi.
Izdelava spletnih strani
V ospredju je predvsem izdelava spletnih strani. Ponudnik, ki nudi to storitev, ne cilja le na stranke, ki še nimajo spletne strani. Takšni mojstri se seveda ne spoznajo le na izdelavo strani, temveč na vse relevantne tehnične opravke, tako da pogosto nudijo še celo paleto povezanih storitev, na primer programiranje po naročilu, vzdrževanje spletnih strani, nadgradnje, selitve spletišč na drug strežnik in podobno. Vse to so storitve, ki se v neki obliki izvajajo že pri izdelavi spletnih strani, a lahko posebej koristijo tudi tistim, ki spletno stran že imajo. Praktično vsaka oglaševalska agencija nudi osnovne storitve, ki so v povezavi z izdelavo spletnih strani.
Druge storitve
Seveda pa so na voljo tudi dodatne spletne storitve, ki morda s samimi tehnikalijami pri izdelavi spletnih strani niti nimajo kaj dosti opraviti. To so različni marketinški projekti, predvsem email marketing in vodenje profilov na družbenih omrežjih, pa tudi spletno oglaševanje, optimizacija za iskalnike, morda tudi vsebinski marketing in osveževanje spletne strani na dolgi rok. Ne pozabimo še na grafično oblikovanje, spletno analitiko, optimizacijo prodaje, pa tudi nekatere spletne storitve, ki so vezane bolj na podjetje kot na spletno stran. Oglaševalska agencija z bogato ponudbo lahko postane dober partner na različnih področjih spletnega poslovanja, ne le pri izdelavi spletne strani.