Spletna optimizacija običajno zadeva iskalnike, predvsem Google, a trendi na spletu se bliskovito spreminjajo in ni več dovolj, da svojo pozornost usmerjamo le v to smer. Vedno večjo veljavo pridobivajo družbena omrežja, na katerih uporabniki preživijo bistveno več časa kot med zadetki iskalnikov. Posledično se spletnim trgovcem splača svojo ponudbo optimizirati tudi za družbena omrežja, med katerimi izstopa Facebook kot najbolj priljubljena opcija.
Splošno priljubljeno in zelo pogosto uporabljano je oglaševanje na Facebooku, ki ponuja idealno kombinacijo privlačnih lastnosti – zelo dobro je možno targetirati ciljno publiko, poleg tega pa so oglasi v veliki meri prilagodljivi. Za nameček je možno tudi z minimalnimi stroški doseči dober učinek, če to seveda znamo. A oglaševanje na Facebooku je le ena izmed možnosti, sama po sebi verjetno ne bo dovolj za dolgoročni uspeh. Še posebej tisti, ki se nameravajo posvetiti optimizaciji, bodo našli dodatne priložnosti, ki se bodo mogoče izkazale za še bolj dobičkonosne.
Kako poteka spletna optimizacija za Facebook? To je povsem odvisno od tega, kakšen je končni cilj. Tako kot klasična optimizacija gre v veliki meri za pripravo in urejanje vsebin, ki odgovarjajo algoritmom omrežja. Najlažje bo to storiti na straneh in profilih, ki so del Facebooka, seveda tudi pri dogodkih in drugih povezanih postavkah. Tudi oglaševanje na Facebooku je najbolj učinkovito prav v primeru, da kaže na te vsebine, saj jih lahko enostavno uredimo tako, da so omrežju posebej po godu.
Lahko pa Facebook uporabimo tudi za optimizacijo vsebin, ki niso vključene v doseg tega omrežja, čeprav bo treba v tem primeru verjetno uporabiti posrednika v obliki Facebook profila ali strani. V tem primeru je spletna optimizacija bolj posredna in težje ponudi tako impresivne rezultate, a se v večini primerov še vedno splača. Sploh, če vključimo še oglaševanje na Facebooku oziroma splošno vodenje profila na tem družbenem omrežju.