Pri izdelavi spletne strani smo pozorni na različne dejavnike, ki na dolgi rok vplivajo na to, kako uspešni bomo pri svojem spletnem nastopu. Ne moremo pričakovati, da se bo dobro obnesla kar vsaka spletna stran, saj ima svojo spletno predstavitev že vsako podjetje, tako da je konkurenca zelo huda. Izdelava internetne strani mora biti torej prilagojena dolgoročnemu uspehu, ne le lepemu izgledu v izhodišču.
Na dolgi rok se za ključno izkaže to, kako dobri smo pri iskanju novih obiskovalcev in potencialnih strank. To ni enostavna naloga, saj skuša isto ciljno publiko s svojo ponudbo nagovoriti tudi konkurenca. Imamo pa na voljo različne rešitve, ki se lahko odlično obnesejo. Ena možnost je spletno oglaševanje, predvsem Google Ads, ki ima najboljši doseg. Na ta način predstavimo svojo ponudbo neposredno ciljni publiki, ki se lahko v trenutku odloči za klik na oglas. Google Ads oglasi dosegajo široko množico spletnih uporabnikov, zato lahko ponudijo odličen učinek, imamo pa na voljo tudi nekatera druga učinkovita oglasna omrežja. V zadnjem času prihajajo vedno bolj do izraza oglasi na družbenih omrežjih, je pa Google Ads praviloma še vedno enostavnejši in učinkovitejši sistem.
Že z oglaševanjem lahko dosežemo dober učinek in v trenutku izboljšamo prodajo. Na dolgi rok to verjetno ne bo dovolj, oziroma se bo oglaševanje v takšnem obsegu izkazalo za zelo drago. Veliko bolje je, da poskrbimo še za druge rešitve – že izdelava internetne strani mora vzeti v zakup nekatere detajle, ki se lahko izkažejo za pomembne na dolgi rok. Če bo spletišče že v izhodišču prilagojeno svojemu dolgoročnemu namenu, bo vodenje spletnega posla lažje in uspešnejše. To velja tudi za konkretne ukrepe, recimo za spletno optimizacijo, kateri mora biti izdelava internetne strani prilagojena že v začetni fazi.
Pri poslovanju preko spleta gre torej za celo zbirko pomembnih opravkov, ne le za izdelavo spletne strani.